-


Vă aducem la cunoștință că pentru o navigare cat mai ușoară acest site utilizează fișiere de tip cookie. De asemenea, am actualizat politica site-ului pentru a ne conforma cu Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea, vă rugăm să citiți și să înțelegeți conținutul Politicii de Utilizare a Cookies și Politicii de Prelucrare a Datelor.

Prin continuarea navigării pe site confirmați acceptarea politicii de utilizare a cookies si a politicii de prelucrare a datelor.

Anunturi casatorii 2016

Anunturi casatorii 2016

Avram Ioan Dan


Avram Ioan Dan

Foto
Pentru a vedea galeria de poze, click pe numele mesterului popular deasupra pozei

Vizualizari: 38
Data creare: 26-03-2019 14:23:48

Miklos Ghizela


Miklos Ghizela

Foto
Pentru a vedea galeria de poze, click pe numele mesterului popular deasupra pozei

Vizualizari: 38
Data creare: 26-03-2019 13:23:26

Floră și Faună


Pentru a viualiza galeria de poze, click pe titlul de mai sus.

Foto
Fructele bradului

Vizualizari: 195
Data creare: 12-04-2018 13:53:35

Obiective Turistice


Pentru a vizualiza galeria de poze, click pe titlul de mai sus.

Foto
Piatra Totoșului

Vizualizari: 203
Data creare: 12-04-2018 13:08:15

Bilant 2017

Bilant 2017

Documente pdf
Bilant la 31.12.2017

Vizualizari: 152
Data creare: 01-03-2018 12:47:54

Buget 2018

Buget 2018

Documente pdf
Buget 2018

Vizualizari: 156
Data creare: 01-03-2018 12:37:22

Dispozitii 2017

Dispozitii ale primarului 2017

Documente pdf
Disp nr.1 din 20.01.2017
Disp nr.2 din 20.01.2017
Disp nr.3 din 20.01.2017
Disp nr.4 din 25.01.2017
Disp nr.5 din 25.01.2017
Disp nr.6 din 25.01.2017
Disp nr.7 din 25.01.2017
Disp nr.9 din 25.01.2017
Disp nr.10 din 25.01.2017
Disp nr.11 din 25.01.2017
Disp nr.12 din 25.01.2017
Disp nr.13 din 25.01.2017
Disp nr.14 din 25.01.2017
Disp nr.15 din 25.01.2017
Disp nr.16 din 25.01.2017
Disp nr.17 din 25.01.2017
Disp nr.18 din 25.01.2017
Disp nr.19 din 26.01.2017
Disp nr.20 din 02.02.2017
Disp nr.39 din 03.02.2017
Disp nr.40 din 03.02.2017
Disp nr.41 din 10.02.2017
Disp nr.42 din 13.02.2017
Disp nr.43 din 28.02.2017
Disp nr.44 din 28.02.2017
Disp nr.45 din 28.02.2017
Disp nr.46 din 28.02.2017
Disp nr.47 din 28.02.2017
Disp nr.48 din 28.02.2017
Disp nr.49 din 28.02.2017
Disp nr.50 din 28.02.2017
Disp nr.51 din 28.02.2017
Disp nr.52 din 28.02.2017
Disp nr.53 din 28.02.2017
Disp nr.54 din 28.02.2017
Disp nr.55 din 28.02.2017
Disp nr.56 din 01.03.2017
Disp nr.57 din 06.03.2017
Disp nr.58 din 06.03.2017
Disp nr.59 din 14.03.2017
Disp nr.60 din 14.03.2017
Disp nr.62 din 16.03.2017
Disp nr.66 din 24.03.2017
Disp nr.67 din 24.03.2017
Disp nr.71 din 07.04.2017
Disp nr.72 din 07.04.2017
Disp nr.73 din 11.04.2017
Disp nr.75 din 09.05.2017
Disp nr.76 din 17.05.2017
Disp nr.77 din 17.05.2017
Disp nr.78 din 31.05.2017
Disp nr.82 din 16.06.2017
Disp nr.83 din 16.06.2017
Disp nr.84 din 20.06.2017
Disp nr.85 din 20.06.2017
Disp nr.88 din 26.06.2017
Disp nr.89 din 21.07.2017
Disp nr.90 din 24.07.2017
Disp nr.91 din 28.07.2017
Disp nr.92 din 28.07.2017
Disp nr.93 din 31.07.2017
Disp nr.94 din 31.07.2017
Disp nr.115 din 17.08.2017
Disp nr.116 din 21.08.2017
Disp nr.117 din 11.09.2017
Disp nr.118 din 11.09.2017
Disp nr.119 din 20.09.2017
Disp nr.120 din 25.09.2017
Disp nr.121 din 26.09.2017
Disp nr.122 din 10.10.2017
Disp nr.123 din 10.10.2017
Disp nr.124 din 18.10.2017
Disp nr.125 din 25.10.2017
Disp nr.126 din 25.10.2017
Disp nr.127 din 25.10.2017
Disp nr.128 din 25.10.2017
Disp nr.129 din 06.11.2017
Disp nr.130 din 06.11.2017
Disp nr.131 din 01.11.2017
Disp nr.132 din 07.11.2017
Disp nr.133 din 07.11.2017
Disp nr.134 din 08.11.2017
Disp nr.135 din 09.11.2017
Disp nr.138 din 14.11.2017
Disp nr.139 din 21.11.2017
Disp nr.140 din 21.11.2017
Disp nr.141 din 21.11.2017
Disp nr.142 din 21.11.2017
Disp nr.143 din 21.11.2017
Disp nr.144 din 22.11.2017

Vizualizari: 174
Data creare: 05-02-2018 12:36:12

ATRIBUȚIILE SECRETARULUI conform Legii 215/2001- legea administrației publice locale

Art. 116. - (1) Fiecare unitate administrativ-teritorială și subdiviziune administrativ-teritorială a municipiilor are un secretar salarizat din bugetul local. Secretarul comunei, orașului, municipiului, judeţului și al subdiviziunii administrativ-teritoriale a municipiilor este funcţionar public de conducere, cu studii superioare juridice sau administrative. Secretarul se bucură de stabilitate în funcţie.
(11) Perioada în care persoana cu studii superioare juridice ocupă funcţia de secretar, precum și funcţii de conducere din aparatul propriu de specialitate al unităţii administrativ-teritoriale/subdiviziunii administrativ-teritoriale constituie vechime în specialitate. (alineat introdus prin art. unic din Legea nr. 131/2008, în vigoare de la 3 iulie 2008)
Citeste mai mult...

Vizualizari: 177
Data creare: 10-10-2017 16:38:12

Lista cuprinzând documentele de interes public

Lista cuprinzând documentele de interes public

Informaţiile de interes public comunicate din oficiu, potrivit art. 5 din Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public:

Art. 5
(1)Fiecare autoritate sau instituţie publică are obligaţia să comunice din oficiu următoarele informaţii de interes public:
a) actele normative care reglementează organizarea și funcţionarea autorităţii sau instituţiei publice;
b) structura organizatorică, atribuţiile departamentelor, programul de funcţionare, programul de audienţe al autorităţii sau instituţiei publice;
c) numele și prenumele persoanelor din conducerea autorităţii sau a instituţiei publice și ale funcţionarului responsabil cu difuzarea i Citeste mai mult...

Vizualizari: 183
Data creare: 10-10-2017 00:33:59

Modalităţi de contestare a deciziei și formularele aferente

Modalităţi de contestare a deciziei și formularele aferente

Documente pdf
Reclamație administrativă conform Anexa 5 din HG 478/ 2016
Reclamație administrativă conform Anexa 6 din HG 478/ 2016

Vizualizari: 178
Data creare: 10-10-2017 00:23:36

Formular pentru solicitare informaţii în baza Legii 544/ 2001

În vederea solicitării unei informații de interes public, recomandăm folosirea următorului formular:

Documente pdf
Formular-tip cerere de informaţii de interes public conform Anexa 4 din HG 478/ 2016

Vizualizari: 190
Data creare: 10-10-2017 00:18:33

Anunț concurs

Anunț concurs

Documente pdf
Anunt concurs asistent comunitar

Vizualizari: 223
Data creare: 25-04-2017 12:35:46

Buget 2017

Buget 2017

Documente pdf
Buget Local 2017

Vizualizari: 248
Data creare: 31-03-2017 11:05:39

Bilant contabil la data de 31.12.2016

Bilant 2016

Documente pdf
Bilant contabil la data de 31.12.2016
Contul de executie 31.12.2016

Vizualizari: 225
Data creare: 24-02-2017 08:14:54

Consiliul Local al Comunei Băiuț

1. Buda Adrian Cosmin - PSD
2. Pop Andrei Cozmin - PSD
3. Pop Traian - PSD
4. Hirt Endre - PSD
5. Filovici Benonim - UDMR
6. Pop Ludovic - UDMR
7. Leșinschi Daniel - UDMR
8. Loi Alexandru - ALDE
9. Bârsan Alexandru - ALDE
10. Loi Carmen Liliana - PER
11. Horvath Attila - PMP

Vizualizari: 286
Data creare: 20-10-2016 08:15:15

Legislatia in vigoare privind sistemul national de invatamant

Legea Educatiei Nationale - reglementeaza structura, functiile, organizarea si functionarea sistemului national de invatamant de stat, particular si confesional.

Documente pdf
Legea Educatiei Nationale (publicata in Monitorul Oficial in 10.01.2011)

Vizualizari: 233
Data creare: 19-10-2016 20:27:53

Viceprimarul comunei Băiuț

Viceprimar: Adrian Buda

Datele de contact: Comuna Băiuț
str. Principală, nr. 413 cod 437025,
Băiuț, jud. Maramureș
Tel.: 0262-380012

Vizualizari: 239
Data creare: 11-10-2016 07:27:37

Primarul comunei Baiut

Primar: Mihai Ceteraș

Date de contact:

Comuna Băiuț
str. Principală, nr. 413 cod 437025,
Băiuț, jud. Maramureș
Tel.: 0262-380012

Vizualizari: 418
Data creare: 11-10-2016 07:26:09

Comuna Băiuț, judeţul Maramureș - prezentare generală


Comuna Băiuț este situată în partea de Nord a Transilvaniei, în centrul județului Maramureș, dezvoltându-se în Munții Lăpușului, la o distanță de 28 km de orașul Târgu Lăpuș și 78 km de municipiul Baia-Mare, reședința de județ. Județul Maramureș, și implicit comuna Băiuț, face parte din Regiunea de Dezvoltare Nord - Vest alături de județele: Satu Mare, Sălaj, Bistrița -Năsăud, Bihor și Cluj.

Teritoriul administrativ al comunei este compus din 3 localități, din care Băiuț este centru de comună, și satele Strâmbu-Băiuț și Poiana Botizii.

Comuna Băiuț a fost atestată documentar din anul 1630 sub numele de Lapos-Banya, din 1850 sub denumirea Bajutzte, iar din 1854 Olah Lapos-Banya sau Băiuța, toate aceste denumiri f Citeste mai mult...

Foto
Imagini panoramice- comuna Baiut, judetul Maramures

Vizualizari: 745
Data creare: 11-10-2016 07:13:36

Caminul Cultural


Caminul Cultural din localitatea Starmbu-Baiut, judetul Maramures

Foto
Caminul Cultural din localitatea Strambu-Baiut, judetul Maramures

Vizualizari: 259
Data creare: 10-10-2016 23:33:50

Structura pe nivel de educație a populației comunei Baiut


În ceea ce privește nivelul de educație din comuna Băiuț, rezultatele finale ale RPL 2011 relevă faptul că ultima formă de învățământ absolvită de majoritatea locuitorilor aparține învățământului secundar (75,34% din populația stabilă de peste 10 ani), urmată de învățământul primar (15,79%), învățământul superior (5,74%) și învățământul postliceal (1,73%). În același timp, 1,40% din locuitorii comunei sunt fără școală, dintre care 0,37% sunt analfabeți (8 persoane). La nivelul comunei se înregistrau astfel 123 persoane cu studii superioare finalizate, dintre care 115 până la nivel de licență și 37 de persoane cu studii postliceale sau de maiștri. De asemenea, dintre cei 1.613 locuitori care au terminat o formă de învățământ secunda Citeste mai mult...

Foto
Sala de sport -Baiut, judetul Maramures

Vizualizari: 223
Data creare: 10-10-2016 23:22:29

Administratia publica locala a comunei Baiut- notiuni de baza


Notiunea de principiu de organizare si functionare a Administratiei Publice (AP) in unitatile administrativ-teritoriale reprezinta acele prescriptii generale, cu caracter obligatoriu, inscrise in Constitutie si in legi, care stabilesc directiile fundamentale in baza carora se constituie, se organizeaza si functioneaza autoritatile APL, raporturile care se stabilesc intre ele si formele de control carora ele se supun.

Sunt identificate urmatoarele principii de organizare si functionare a APL :

- autonomia locala

- deconcentrarea serviciilor publice

- descentralizarea

- legalitatea

- eligibilitatea autoritatilor APL

- consultarea cetatenilor in solutionarea problemelor locale de interes deosebit

Foto
Sediul nou al primariei comunei Baiut

Vizualizari: 249
Data creare: 10-10-2016 23:02:32

Caracterizarea administrativ-teritorială a comunei Baiut, judetul Maramures


Suprafața totală a comunei Băiuț este de 11.350 ha, reprezentând 1,8% din suprafața totală a județului Maramureș, ceea
ce situează comuna pe locul 16 din 76 de comune și orașe ale județului. Aproape 90% din această suprafață, respectiv
10.220 ha, este reprezentată de terenuri neagricole, situând comuna pe locul 5 în județ, iar 10% de terenuri agricole.

Cea mai mare parte a terenurilor neagricole sunt acoperite de păduri, respectiv 9.953 ha care reprezintă 87,69% din totalul suprafeței comunei și 3,4% din totalul suprafeței acoperite de păduri din județ, situând Băiuțul pe locul 5 în Maramureș, ceea ce reflectă posibilitatea dezvoltării unor avantaje competitive importante ale comunei Băiuț în ceea ce privește exploatarea fo Citeste mai mult...

Foto
Zone de agrement din comuna Baiut

Vizualizari: 261
Data creare: 10-10-2016 22:26:29

Meșteșuguri tradiționale din zona Baiut, judetul Maramures


Locuitorii Țării Lăpușului s-au ocupat cu munca pământului și îngrijirea animalelor, deprinzând și meșteșuguri pen¬tru a-și asigura traiul precum:

-Prelucrarea lemnului, de la cioplitul pentru obținerea obiectelor mărunte, de uz casnic, precum lingurile de lemn, continuând cu realizarea mobilierului tradițional și până la meșteșugul construcției și sculptării caselor și bisericilor de lemn. De asemenea, în zonă se practica dogăritul, prin care se obțineau ciubere, butoaie și diverse recipiente utilizate, în special, la depozitarea lichidelor.
-Cărbunăritul - obținerea mangalului în cuptoare clădite din lemn de fag, acoperite cu lut care poartă denu¬mirea de bocșe;
-Olăritul, un meșteșug străvechi în Țara Lăpușulu Citeste mai mult...

Foto
Biserica din lemn, comuna Baiut

Vizualizari: 270
Data creare: 10-10-2016 22:05:36

Obiceiurile și tradițiile locale

Tradițiile ocupă un loc foarte important în sufletul și în viața acestui ținut maramureșean, motiv pentru care aici se trăiește intens fiecare sărbatoare, fie ea laică sau religioasă, portul popular fiind obligatoriu la sărbătorile religioase importante. Așadar, oamenii din Băiuț au știut să nu înstrăineze obiceiurile, păstrând parțial casa țărănească din lemn, amenajarea specifică a interiorului locuinței și ștergarele, cergile și covoarele țesute în casă.

Viața la țară este orânduită după muncile câmpului și după marile sărbători creștine. La început de an totul este ani¬mat de sărbătorile de Anul Nou și Bobotează, având în vedere mai ales că serbările iernii reprezintă pentru locuitorii din Maramureș una dintre Citeste mai mult...

Vizualizari: 249
Data creare: 10-10-2016 22:04:23

Portul popular specific zonei Baiut

În portul popular din Maramureș întâlnim note de sobrietate, frumusețe și incontestabilă vechime. Acesta este com¬pus, în cazul femeilor, din cămașă, țesută în casă la războiul de țesut, făcută fie din pânză de in și cânepă pentru zilele de lucru, fie doar din bumbac pentru zilele de sărbătoare și fiind realizate într-o bogată paletă de modele, ce dove¬desc fantezia și talentul înnăscut al femeilor, care se transmit din generație în generație. Pe lângă cămașă, costumul popular mai cuprinde și poalele, care sunt de fapt fuste țesute în casă din pânză albă, făcute din același material ca și cămașa, fiind însă mai largi și încrețite puțin la talie, peste care se așează în cele din urmă cele două zadii.

În ceea c Citeste mai mult...

Vizualizari: 235
Data creare: 10-10-2016 22:02:49

Factori Culturali- Gospodăria țărănească


Comuna Băiuț face parte din zona etnografică Țara Lăpușului, zonă cu o bogată tradiție etnografică, care, mai ales în zona rurală, păstrează încă armonios zestrea tradiției maramureșene: arhitectura tradițională specifică, cu porțile sculptate ce poartă cu ele identitatea locului; bisericile și casele de lemn; meșteșugurile tradiționale și meșterii populari.

Gospodăria țărănească a jucat de-a lungul timpului un rol deosebit de important în viața oamenilor și a comunității, asigurându-le mijloacele de trai și sursele de venit. Tradițional, casa și gospodăria erau un semn al avuției propri¬etarului, arătând, în același timp, cât de „gospodar” este acesta, mentalitate care s-a menținut și în prezent, doar formele de mani Citeste mai mult...

Foto
Poarta maramureseana traditionala din comuna Baiut

Vizualizari: 231
Data creare: 10-10-2016 21:58:34

Datele de contact ale autorităților locale


Datele de contact ale autorităților locale:

Comuna Băiuț
str. Principală, nr. 413 cod 437025,
Băiuț, jud. Maramureș
Tel.: 0262-380012 Fax.: 0262-380012
Email: primariabaiut@yahoo.com Web: http://www.comunabaiut.ro/

Foto
Zone de agrement din comuna Baiut, judetul Maramures

Vizualizari: 289
Data creare: 10-10-2016 20:57:09

Biserici din comuna Baiut, judetul Maramures


Biserici din comuna Baiut, judetul Maramures

Foto
Biserica Sf. Arhagheli din comuna Baiut, judetul Maramures

Vizualizari: 232
Data creare: 10-10-2016 12:11:49

Serviciul situatii de urgenta - atributii de baza

Departamentul "Serviciul Situatii de urgenta" isi desfasoara activitatea in sediul Primariei comunei Baiut. Acesta este subordonat directorului Directiei de Administrare si Primarului comunei Baiut.

Misiunea si scopul compartimentului de munca:

1. Serviciul Situatii de urgenta are ca misiune de baza:
1. Preintampinarea, reducerea si eliminarea riscurilor de producere a situatiilor de urgenta si a consecintelor acestora;
2. Scopul activitatii il reprezinta protectia populatiei, mediului si a bunurilor si valorilor;
3. Misiunea si scopul se indeplinesc prin activitatea de prevenire;
4. Formele activitatii de prevenire sunt: controlul, verificarea si informarea preventiva a populatiei.

Atributiile compartimentului de mun Citeste mai mult...

Vizualizari: 222
Data creare: 09-10-2016 17:47:45

Cerere pentru prelungirea valabilitatii Autorizatiei de Construire

Autoritatea emitenta a autorizatiei de construire va stabili o perioada de valabilitate de cel mult 12 luni de la data emiterii, interval in care solicitantul este obligat sa inceapa lucrarile. In aceasta situatie, valabilitatea autorizatiei se extinde pe toata durata de executie a lucrarilor prevazute prin autorizatie, in conformitate cu proiectul tehnic.

Neinceperea lucrarilor ori nefinalizarea acestora in termenele stabilite conduce la pierderea valabilitatii autorizatiei, fiind necesara emiterea unei noi autorizatii de construire. In situatia in care caracteristicile nu se schimba fata de autorizatia initiala, se va putea emite o noua autorizatie de construire, fara a fi necesar un nou certificat de urbanism.

In situatia in care in timpul executiei lucra Citeste mai mult...

Documente pdf
Cerere pentru prelungirea valabilitatii Autorizatiei de Construire

Vizualizari: 221
Data creare: 09-10-2016 17:41:57

Documentele necesare emiterii Autorizatiei de Construire

Autorizatiile de construire se emit de presedintii consiliilor judetene, de primarul general al municipiului Bucuresti, de primarii municipiilor, sectoarelor municipiului Bucuresti, ai oraselor si comunelor pentru executarea lucrarilor.

Autorizatia de construire se emite in cel mult 30 de zile de la data inregistrarii cererii, pe baza documentatiei depuse la administratia publica locala, care va cuprinde:

1. *CERERE TIP: Cerere autorizatie
2. Copie chitanta taxa CONSTRUIRE/ DESFIINTARE
3. * ANEXA la cererea de eliberare a Autorizatiei de Constructie/Desfiintare completata de proiectant
4. ACT PROPRIETATE ( copie legalizata)
5. CERTIFICAT DE URBANISM ( original si copie)
6. PLAN DE AMPLASAMENT (cadastru)
7. EXTRAS DE Citeste mai mult...

Vizualizari: 249
Data creare: 09-10-2016 17:40:49

Cerere pentru emiterea Autorizatiei de Construire

Autorizatiile de construire se emit de presedintii consiliilor judetene, de primarul general al municipiului Bucuresti, de primarii municipiilor, sectoarelor municipiului Bucuresti, ai oraselor si comunelor pentru executarea lucrarilor.

Pentru emiterea Autorizatiei de Construire este necesar sa se completeze si sa se depuna la emitent o cerere-tip, dupa modelul atasat.

Documente pdf
Cerere pentru emiterea Autorizatiei de Construire

Vizualizari: 231
Data creare: 09-10-2016 17:38:03

Cerere pentru prelungirea valabilitatii Certificatului de Urbanism

Prelungirea termenului de valabilitate a certificatului de urbanism se poate face numai de catre emitent, la cererea titularului formulata cu cel putin 15 zile inaintea expirarii acestuia, pentru o perioada de timp de maximum 12 luni, dupa care, in mod obligatoriu, se emite un nou certificat de urbanism.

Pentru prelungirea valabilitatii certificatului de urbanism se completeaza si se depune la emitent o cerere-tip insotita de certificatul de urbanism emis, in original.

Odata cu depunerea cererii de prelungire a valabilitatii certificatului de urbanism, solicitantul va face dovada achitarii taxei de prelungire a acesteia.

Documente pdf
Cerere pentru prelungirea valabilitatii Certificatului de Urbanism

Vizualizari: 202
Data creare: 09-10-2016 17:35:39

Documentele necesare emiterii Certificatului de Urbanism

Pentru emiterea Certificatului de Urbanism, solicitantul, orice persoana fizica sau juridica, trebuie sa depuna o documentatie cuprinzand:


1. * CERERE TIP (formularul-model F.1 - "Cerere pentru emiterea certificatului de urbanism") completata in conformitate cu precizarile privind completarea acesteia, cu elementele de identificare ale solicitantului si imobilului, precum si cu precizarea scopului solicitarii actului;
2. CHITANTǍ/documentul de plata a taxei de eliberare a certificatului de urbanism (in copie);
3. PLAN DE AMPLASAMENT sau PLAN DE SITUATIE ;
4. EXTRAS DE CARTE FUNCIARA DE INFORMARE ACTUALIZAT;

Vizualizari: 232
Data creare: 09-10-2016 17:34:28

Cerere pentru emiterea Certificatului de Urbanism

Certificatul de urbanism se va elibera in baza unei cereri care va cuprinde atat elementele de identificare a imobilului pentru care se solicita certificatul de urbanism, cat si elementele care definesc scopul solicitarii. Certificatul de urbanism nu confera dreptul de a executa lucrari de constructii.

Documente pdf
Cerere pentru emiterea Certificatului de Urbanism

Vizualizari: 237
Data creare: 09-10-2016 17:30:22

Detalii referitoare la Autorizatia de Construire


Autorizatia de construire constituie actul de autoritate al administratiei publice locale pe baza caruia se asigura aplicarea prevederilor legale, referitoare la amplasarea, proiectarea, executarea si functionarea constructiilor.

Potrivit Legii nr. 50/1991 privind autorizarea executarii lucrarilor de constructii, autorizatia de construire se elibereaza in baza unei cereri a solicitantului pentru:

a) lucrari de construire, reconstruire, consolidare, modificare, extindere, schimbare de destinatie sau de reparare a constructiilor de orice fel, precum si a instalatiilor aferente acestora, cu exceptia lucrarilor care nu modifica structura de rezistenta, caracteristicile initiale ale constructiilor sau aspectul arhitectural al acestora;

b) lucrari d Citeste mai mult...

Foto
Imagini panoramice, comuna Baiut, judetul Maramures

Vizualizari: 256
Data creare: 09-10-2016 17:29:08

Detalii referitoare la Certificatul de Urbanism


In vederea autorizarii lucrarilor de constructie, una dintre etape este obtinerea Certificatului de urbanism, act de informare emis de administratia publica locala.

Potrivit Legii nr. 50/1991 privind autorizarea executarii lucrarilor de constructii, Certificatul urbanism este actul de informare emis de administratia publica locala (presedintii consiliilor judetene, primarul general al municipiului Bucuresti, primarii municipiilor, sectoarelor municipiului Bucuresti, ai oraselor sau comunelor) prin care:

- face cunoscute solicitantului elementele privind regimul juridic, economic si tehnic al terenurilor si constructiilor existente la data solicitarii;

- stabileste cerintele urbanistice care urmeaza sa fie indeplinite in functie de specificul a Citeste mai mult...

Foto
Imagini panoramice, comuna Baiut

Vizualizari: 266
Data creare: 09-10-2016 17:28:01

Legea achizițiilor publice


Legea achizițiilor publice

Foto
Parc de joaca pentru copii, comuna Baiut

Documente pdf
Legea Achizitiilor Publice (publicata in data de 21 07 2015)

Vizualizari: 249
Data creare: 09-10-2016 17:11:15

Documente necesare pentru indemnizația de creștere a copilului pentru salariați

Documente necesare pentru indemnizația de creștere a copilului pentru salariați

ACTE NECESARE DOSAR (in copie)
-cerere tip- (Anexa 1);
-documente identitate parinti;
-certificat casatorie;
-certificate de nastere ale tuturor copiilor- original si copie;
-extras de cont pe numele solicitantului;
-dosar cu sina.
-adeverința tip - (Anexa 2), eliberatã de cãtre angajator, din care sã reiasã indeplinirea condițiilor legale privind stagiul de cotizare si veniturile nete realizate (12 luni, în ultimul an inainte de nasterea copilului); Observație: adeverințã tip - format nou (Anexa 2) mentioneazã si numãrul de zile lucrate, concediu medical si de odihnã pentru fiecare din lunile din perioada stagiului de cotizare;
Citeste mai mult...

Vizualizari: 203
Data creare: 09-10-2016 17:09:10

Comuna Băiuț, judeţul Maramureș - prezentare generală

Imagini panoramice- comuna Baiut, judetul MaramuresComuna Băiuț, judeţul Maramureș. Prezentare generală. Poziţia și importanţa regională